2011. december 2., péntek

Szilárd testápoló ylang-ylang illatban

Elfogyott a még Meskáról rendelt szilárd testápolóm, így ez  a fajta kence került sorra a kotyvasztások sorában.

30 gr kakaóvajat, 20gr sheavajat és 10 gr kókuszolajat olvasztottam össze gőz fölött. Kicseppentettem egy cseppet egy hideg tányérra, de mivel nem dermedt meg gyorsan, így olvasztottam még bele 10 gr méhviaszt is. Így már sikerült a cseppentéses próba is. Ezután csepegtettem bele az "illatomat", az ylang-ylang olajat, amiből egy kicsit sok sikerült (nem számoltam sajnos, hogy hány csepp), mert használat után a férjem mosolyogva jegyezte meg, hogy "Hű, te aztán illatozol!".
Szilikonformában dermesztettem meg szobahőmérsékleten, de azt hiszem egy kicsit korán vettem ki a formából, ami a testápoló szélén látszik is. Mindenesetre így is tökéletesen szilárd szobahőmérsékleten, viszont olvad, ahogyan azt kell a bőrön és ami a lényeg, ápolja is azt.
Még gondolkozom, hogy kicsit csökkentem az illattartalmát úgy, hogy újra felolvasztom és rakok még bele arányosan az egyéb összetevőkből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése