2011. december 17., szombat

Levendula illatú tulipánok

 Készülnek a karácsonyi ajándékok... :-)
Mivel ajándékok lesznek, ezért nem mertem nagyon karakteres illattal készülni, így a talán mindenki által kedvelt levendulát használtam. Ráadásul a férjemtől kaptam ajándékba egy gyönyörűséges tulipán formájú szilikonformát, így az a vicces állapot fordult elő, hogy levendula illatú tulipánokat kapnak a női rokonaim, barátnőm.

A szilárd testápoló lett a legszebb. 50 g méhviasz, 58 g sheavaj 54g olívaolaj és 18 csepp levendula illóolaj alkotja ezt a három gyönyörűséget.

Ilyen volt, amikor még csak olvadozott: 

A másfél éves kislányom, Rebeka mindenképpen segíteni akart (mint mindig főzésnél :-)) 


Egy hete szappanokat is készítettem már saját recept alapján: 
300g olívaolaj
100g kókuszolaj
10g mandulaolaj
57g NaOH
135g desztilláltvíz
és természetesen a 10ml levendula illóolaj.
Mindenképpen olyan szappanokat szerettem volna, amik kicsit jobban habzanak, kicsit krémesebbek és kicsit jobban is tisztítanak, mint az egyszerű olívaolaj szappanok. Ennek ára az, hogy ezek a szappanok sokkal puhábbak és ezért a formából is ilyen "érdekesen" jöttek ki. Remélem, hogy azért tetszeni fog azoknak, akik kapják!


Nem fért bele az összes massza a tulipánformákba, így a maradékot egy szilikon muffin formába öntöttem és így olyan lett, mint egy süti. A kisfiam rögtön kikunyizta magának... :-)  

Két kis tégely krémdezodor is készült, a kipróbált recepttel, csak most ylang-ylang helyett természetesen levendula illatban.
Ilyen volt:

Ilyen lett:

Bízom benne, hogy holnap összejön még egy számomra új fajta kézkrém és a stiftezhető ajakbalzsamok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése