2014. augusztus 4., hétfő

Utazó szappanok

Ezer éve nem írtam, pedig készítettem azóta is szappanokat. Új recepttel, még egyszerűbben: csak extraszűz olívaolajból és kókuszolajból, ill. néha adok hozzá még sheavajat. Egyre kevésbé hiszek abban, hogy számít, hogy még milyen méregdrága, extra különleges olajokat rakok a szappanokba, de erről majd máskor írok.

Most jöjjön az Utazó szappanok projekt! :)

Szóval Eszter szervezi ezt a fantasztikus utazást 3 darab szappankának az ország több pontján keresztül, mindig egy-egy szappankészítőhöz. A szabály: választhatsz egyet az érkező szappanokból és tovább küldhetsz kettőt, plusz egyet a sajátjaidból. :)

Már nagyon sok helyet megjárt a kis doboz, amikor pont előttem sajnos elakadt, mert az egyik szappanos társunk nem küldte tovább. Sajnos nem tudjuk az okát, de Eszter bölcsen és lelkesen úgy döntött, hogy újabb kis dobozt enged útjára. LOrsiZefír, és Tágvilág szappan voltak annyira kedvesek és kérés nélkül is küldtek egy-egy szappant a célra.






A múlt hét elején érkezett meg hozzám a doboz. Hű, nagyon örültem, mert mindig is szerettem volna kipróbálni egy Tágvilág szappant, annyira szépek. Aztán nagyon nehézzé vált a döntés...

LOrsi egy rózsaszínagyagos ovális formájú szappant küldött. Nekem az ovális a kedvenc formám. Annyira kézbe simuló, finom, praktikus.

A Tágvilágos szappan tégla alakú, gyönyörű fahéjas, barna-narancssárga színekben pompázik, egy egyedi Nap-mintával.
Zefíré egy trapéz alakú (ezt a formát szeretem a legkevésbé) egy sós olívaszappan, hófehér színben.

Na, kitaláljátok-e, hogy ezek után melyiket választottam? :)
Hááát, beleszerettem Zefír sós olívaolajos szappanjába! Annyira selymes tapintású, finom, tiszta illatú! Szóval az övét tartottam meg és rögtön használatba is vettem. Ahol leggyakrabban szoktam kezet mosni, odaraktam. Már egy hete használom és leszámítva, hogy nekem még mindig nem esik a kezemre ez a fajta forma, nagyon nem bántam meg, hogy ezt választottam. Selymes, jól tisztít, kíméletes a bőrömhöz. Nagyon szeretem. :)

Én egy Indiai fűszeres szappankámat raktam bele a dobozba. Indiai fűszerkeverék, és szegfűszeg és fahéj illóolaj van benne az extraszűz olívaolajon, kókuszolajon, sheavajon és természetesen a saját kecskénk tején kívül.



Jó utat, szappankák! :)








1 megjegyzés: